• Nieuw bestuur OVB per 1 mei 2024

Op de algemene ledenvergadering van de Oranje Vereniging Blaricum, die op 21 maart 2024 heeft plaatsgevonden in Het Vitus, is een nieuw bestuur gekozen.
    Op de foto v.l.n.r. Aimee Bollebakker (secretaris), Frank de Winter (voorzitter), Sven Andriessen (penningmeester) en Demian van Loo (bestuurslid). Niet op de foto: Paula Deppe (bestuurslid).

Afscheid werd genomen van
    Mona Deuning (oud-voorzitter) en Paul Kaarsgaren (oud-penningmeester). Zij worden enorm bedankt voor hun jarenlange toewijding en inzet.

Afscheid-oud-bestuur-OVB-2024.jpg

• Koningsdag 2024

Op Koningsdag zaterdag 27 april 2024 is van 10.00 - 16.00 uur in Blaricum Dorp de BLARICUMMERIE. Deze gezellige markt was de voorgaande jaren een groot succes in het Gooi met o.a. een kindervrijmarkt, kinderattracties, kunst, cultuur en live muziek. Het volledige programma volgt.

Huur een kraam!

Verkoopt u antiek, kleding, snoep, etc. of wilt u uw kunstwerken, vereniging of goed doel onder de aandacht brengen, dan kunt u een kraam of grondplek huren op de Blaricummerie.
    Informatie en inschrijfformulier kraamverhuur.

• Vossenjacht Solexen 2024

De Blaricumse Kermisweek 2024 is van zaterdag 17 t/m woensdag 21 augustus.
    Met op de zondag de ‘Vossenjacht voor Solexen’. Het thema dit jaar is:
    ‘Zoek het lekker zelf uit, mij niet bellen!’

Vooraf inschrijven is noodzakelijk.

Download het inschrijfformulier
    onderaan dit artikel.

•  BEKIJK HIER DE FOTO'S
     zaterdag 19 augustus 2023

Ringsteken op ongezadelde pony's
    Ringsteken op ongezadelde paarden
    Kermisvoetbaltoernooi
    Lampionnenoptocht
    Optreden live-band Rust Wat
    Vuurwerk Rust Wat

zondag 20 augustus 2023
    Vossenjacht solexen
    Versierde kinderfietsjes

maandag 21 augustus 2023
    Keuring versierde aanspanningen
    Ringsteken met aanspanningen
    Ringsteken met bak- en transportfietsen

dinsdag 22 augustus 2023
    Ontmoetingsmiddag in Het Vitus

woensdag 23 augustus 2023
    Handicaprace
    Touwtrekken
    Kinder-touwtrekken

• Word ook OVB-lid!

De Oranje Vereniging Blaricum organiseert de activiteiten op Koningsdag, de Blaricumse Kermisweek en Sinterklaas.
    Als dorpsgenoot kunt u helpen deze jaarlijkse activiteiten van de Oranje Vereniging Blaricum in stand te houden.

Voor minimaal €17,50 per kalenderjaar bent u al een steunpilaar! Op vertoon van de lidmaatschapskaart krijgt u gratis toegang voor 2 personen bij het vuurwerk op Rust Wat.

Meld u aan als lid van de OVB!

Bent u al lid? Geef dan hier uw e-mailadres door.