Feest 75 jaar OVB: 1938 - 2013

Het bestuur heeft deze verjaardag niet ongemerkt voorbij laten gaan. Vanaf woensdag 22 mei tot en met zondag 26 mei 2013 heeft heel Blaricum en omstreken kunnen genieten van een zeer gevarieerd programma. Voor iedereen was er er wel een activiteit die hem of haar aansprak: het kinderfeest, de seniorenmiddag, de theateravond, het stalfeest, de meerkamp, het jubileumfeest, de oecumenische dienst, de dorpsbrunch en de oranjeloop: alle feestelijke activiteiten op het Oranjeweitje waren een groot succes. Gerbe van der Woude heeft bij alle festiviteiten prachtige foto’s gemaakt. Je staat er vast en zeker ook op! Om alle activiteiten van de Oranje Vereniging Blaricum te organiseren, is er veel hulp nodig. Wilt u ook vrijwilliger worden? Neem dan contact op met een van de bestuursleden. OVB 75 jaar logo

Klik hier om de foto’s en video te bekijken die gemaakt zijn tijdens de feestweek ‘75-jaar Oranje Vereniging Blaricum.
- Woensdag 22 mei 2013
- Donderdag 23 mei 2013