‘Familiereünie’ voor (oud)Blaricummers in het Vitus

20 augustus 2019 | 15.00 - 19.00 uur

Voor iedereen die zich verbonden voelt met ons mooie dorp!

15.00 - 19.00 uur: in het Vitus aan de Kerklaan
'Wat goed is moet je koesteren' is een mooi gezegde en dat doen we dit jaar ook weer. Het was in 2012 een proef om op de ‘vrije dinsdagmiddag’ van de kermis een ‘Blaricumse Familiereünie’ te houden. Het is een geweldig succes geworden.

Ook in 2018 was er weer veel belangstelling zodat we het dit jaar gewoon weer organiseren. Want het is een traditie dat tijdens de kermisdagen uit alle delen van het land mensen die hier geboren zijn of hebben gewoond even terug naar Blaricum komen. Zij kunnen en willen de sfeer niet missen van alles wat er tijdens deze feestweek plaatsvindt. De Oranje Vereniging biedt hen de gelegenheid elkaar te ontmoeten en herinneringen op te halen. Niet in de drukte en herrie van de overvolle cafés, maar in een rustige gelegenheid, onder het genot van een hapje en een drankje. De Historische Kring Blaricum zorgt weer dat de albums met ontelbare foto’s klaar liggen, zodat met een gerust hart kan zeggen: “Gelukkig hebben we de foto’s nog”.

Het Vitusgebouw is op deze middag van 15.00 tot 19.00 uur speciaal open voor degenen die in een rustige sfeer met dorps- en oud-dorpsgenoten bijeen willen komen.
De toegangsprijs bedraagt € 5,-.
U ontvangt hiervoor twee consumptiebonnen en een linnen naambadge voor op de kleding.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 1 t/m 20 augustus 2019, uitsluitend tegen contante betaling, bij de Blaricumsche Boekhandel en bij Albert Heijn (‘op = op’).
Hoort zegt het voort aan uw familie en bekenden.

« Kermisfoto's 2019