Oude Blaricumse tradities...

...in een nieuw jasje
Gedurende de afgelopen 80 jaar zijn er bij de Kermisweekactiviteiten af en toe aanpassingen nodig geweest in de programmering om aansluiting te houden bij de wensen van deelnemers en bezoekers. Dit jaar verandert er ook iets. De keuring van de versierde aanspanningen die altijd op de maandagmorgen op het Oranjeweitje plaatsvond verhuist naar de maandagmiddag op de Kerklaan.

Bekijk hier de veranderingen en het programma op de maandag.

De Blaricumse Kermisweek is van 18 t/m 22 augustus.

Geen gebruik van glaswerk
Door aangepaste wetgeving verandert er dit jaar nog iets: Tijdens de kermisweek is het gebruik van glaswerk niet toegestaan! Alle dranken worden geschonken in plastic bekers. Ook het meenemen van glazen flessen en metaal bestek is niet toegestaan.

Word nog snel lid en ontvang uw lidmaatschapskaart vóór 18 augustus!
U kunt genieten van al onze activiteiten, mede dankzij onze vele vrijwilligers. Maar ook de financiële steun van de leden van de Oranje Vereniging Blaricum is onmisbaar. Bent u nog geen lid? Meld u dan aan! Voor minimaal € 15,- bent u al lid. Hogere bedragen zijn natuurlijk ook welkom! Voor uw bijdrage ontvangt u jaarlijks de lidmaatschapskaart die tevens geldt als entreekaart voor twee personen (t.w.v. € 20,-) voor de zaterdagavond bij Rust Wat. Als u vóór 10 augustus a.s. lid wordt, ontvangt u uw lidmaatschapskaart nog vóór 18 augustus.

We hopen natuurlijk dat het alle dagen mooi weer wordt. Daar zullen de kermisexploitanten ook blij mee zijn, want zij zijn tenslotte de basis van onze Blaricumse kermisweek.
Wij wensen u gezellige kermisdagen.

Bestuur Oranje Vereniging Blaricum