Ringsteken op ongezadelde pony’s

17 augustus 2019 | 10.00 uur

10.00 uur: op ‘t ziekenweitje aan de Meentzoom
Heel veel meisjes en enkele jongens gaan de strijd aan om de kampioen van 2019 te worden! Na één proefronde, volgen er drie rondes voor de wedstrijd.

Kan Anne Jet Dorsser haar titel van vorig jaar met succes verdedigen en opnieuw de ‘Gerard Raven wisseltrofee’ winnen? Er zijn drie prijzen voor het ringsteken en één voor de schoonste galop.

Inschrijven ter plaatse vanaf 09.00 uur. Inschrijfgeld € 3,-. Het reglement kunt u onderaan deze pagina downloaden.
Graag met gepast geld betalen. Voor alle deelnemers is er na afloop een fraaie rozet tegen inlevering van het startnummer en de ringsteekstok.

• Alle deelnemers worden verzocht het terrein ter hoogte van de Statenkamer te betreden.
• Het is niet toegestaan met dezelfde viervoeter mee te doen die ook is gestart bij de pony’s of paarden.
• Voor alle deelnemers is er na afloop een fraaie rozet tegen inlevering van het startnummer en de ringsteekstok.

Oefenen ringsteken voor ruiters (pony’s/paarden) en menners
Ter voorbereiding op het ringsteken in de kermisweek wordt op zaterdag 10 augustus op het Stad en Lande Ruiters verenigingsterrein oefenringsteken voor ruiters (vanaf 14.00 uur) en menners (vanaf 16.00 uur) gehouden.
Kosten deelname: € 5,- per ruiter/aanspanning. Deelnemers hoeven geen lid te zijn van Stad en Lande Ruiters. Het dragen van een ruitercap is verplicht.

Inschrijving en deelname aan het ringsteken geschiedt geheel voor eigen risico en op eigen verantwoordelijkheid en staat open voor geoefende ruiters, die tijdens de wedstrijden een passende ruitercap dragen. De organisatie kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden t.a.v. eventuele calamiteiten. Verzekering is derhalve een zaak van de deelnemer(ster) zelf.