Koningsdag 2018

10.00 - 16.00 uur. Op Koningsdag is in het dorpshart de Blaricummerie met marktkramen met een zeer gevarieerd aanbod. Ook is er een Kunststraat, een Kinderstraatje met leuke activiteiten en live-muziek. Bij eetkraampjes en horeca kan genoten worden van een hapje en een drankje.

Informatie kraamverhuur
Verkoopt u antiek, kleding, snoep, etc. of wilt u uw kunstwerken, vereniging of goed doel onder de aandacht brengen, dan kunt u een kraam of grondplek huren op de Blaricummerie. Het inschrijfformulier en alle informatie vindt u hieronder.

De kosten voor de huur van een kraam (afmeting 4 x 1,2 m) bedragen:
Deelnemers:
• Standaard, kraam of grondplaats € 45,00
• Snacks / gebak / koffie / snoep, kraam of grondplaats € 65,00
• Etenswaren (vis / patat / hamburger), kraam of grondplaats € 140,00
Kunst, verenigingen en goede doelen:
• Beeldende kunst / kunstnijverheid, kraam of grondplaats € 35,00
• Verenigingen / goede doelen, kraam of grondplaats € 35,00

Op verzoek kan de opbouw van een kraam op de door u gevraagde plaats achterwege blijven, waardoor een grondplaats van ca. 8 m2 ontstaat. Wij zullen proberen zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen, maar de uiteindelijke indeling wordt door het bestuur van de Oranje Vereniging bepaald.
Wij verzoeken u het inschrijfformulier (zie download bijlagen, onderaan deze pagina) volledig ingevuld en ondertekend, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk vóór 31 maart 2018, naar bovenstaand postadres te sturen of naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Uw betaling graag overmaken naar IBAN: NL94 RABO 0308 4021 03 t.n.v. Oranje Vereniging Blaricum o.v.v. uw naam, adres en woonplaats.

Iedereen, waarvan de betaling op 31 maart is ontvangen, wordt in principe geplaatst.

Indien wij op 31 maart 2018 uw betaling nog niet hebben ontvangen, vervalt uw inschrijving.
Wacht met betalen dus niet op de bevestiging!

De bevestiging van uw deelname ontvangt u medio april 2018 als de definitieve indeling/plaats op de markt bekend is.

Wij hopen van harte dat wij u dit jaar weer mogen verwelkomen op de Blaricummerie.

Dit jaar geen rommelmarkt tijdens de Blaricummerie
Helaas hebben we geen vervangende ruimte voor de opslag van de spullen voor de rommelmarkt gevonden en houdt deze op te bestaan. Op de vrijgekomen plek kunnen de kinderen zich met allerlei spelletjes vermaken.