Helikoptervlucht

Bekijk mooi Blaricum vanuit de lucht, boek een helikoptervlucht. Op Koningsdag kun je voor € 37,50 p.p. een prachtige ervaring opdoen. Lees verder voor meer informatie of klik hier om direct te reserveren.
Zo zag je Blaricum nog nooit!

Oranje Vereniging Blaricum wil jong en oud de kans geven om op Koningsdag de omgeving van boven te bekijken. Wil jij jezelf, je familie of je vrienden een unieke beleving geven? Dit is dé mogelijkheid. Heliflight komt op Koningsdag naar je toe om een onvergetelijke ervaring te verzorgen. Met één van de helikopters uit onze vloot stijgen we op net buiten het dorp om je vanuit de lucht de omgeving te laten zien en de ultieme adrenalinekick te laten ervaren. Onze ervaren piloot vliegt met veel plezier rond en hoopt je een kijkje te geven in het leven van een vlieger.

Er wordt gevlogen vanaf het weiland aan de Slotweg in Blaricum van 11.00-18.00 uur (ingang via de Burg. Le Coultredreef). Een Tuk-Tuk staat de hele dag gereed om u gratis naar de helikopter te vervoeren vanaf halte Fransepad.

Wil je zeker zijn van je vlucht op Koningsdag?
Reserveer dan nu alvast je plaats voor € 37,50 p.p. via www.helikoptervlucht.nl/bestellen/koningsdag-blaricum

« Blaricummerie Kinderplein »