Opslagruimte gezocht

De Oranje Vereniging Blaricum zoekt opslagruimte / inzamelpunt voor de boeken- en rommelmarkt. Wie kan ons helpen aan een droge ruimte in Blaricum, waar boeken en kleine spullen kunnen worden afgegeven en door de vrijwilligers kunnen worden gesorteerd?

Na ruim 40 (!!) jaar de spullen voor de jaarlijkse boeken- en rommelmarkt te hebben verzameld en opgeslagen op de deel van mevrouw Rigter aan de Eemnesserweg 3, zijn wij nu op zoek naar een andere locatie hiervoor. Bij mevrouw Rigter kon dit tussen september en eind april. Weet u een oplossing? Stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we nemen direct contact met u op. Het zou toch jammer zijn als u niet meer dat fraaie boek, leuke vaasje, kinderspeelgoed of andere spulletjes voor een prikkie kan meenemen op Koningsdag!
De opbrengst van de boeken- en rommelmarkt is bestemd ter ondersteuning van de activiteiten van de Oranje Vereniging Blaricum.