Woensdag

Kindermiddag in de feesttent

Woensdagmiddag 22 mei 2013

Er wordt afgetrapt met een feestje voor de onderbouw. Om 12.30 uur krijgen de kinderen een lunch aangeboden. Een paar papa's en mama's blijven bij hun kinderen. Fix Entertainment zorgt voor een spannend programma, afgewisseld met goocheltrucs en dansjes. De aanwezige kinderen hebben het enorm naar hun zin. De prijswinnaars van de mooiste kleurplaten worden bekend gemaakt. Om 15.30 uur begint het discofeestje voor de bovenbouw. Er wordt gestart met het instuderen van de Blaricum Shake. Tijdens het dansen worden er allemaal opdrachten gegeven en kunnen er (pr)ijsjes worden gewonnen. Een geslaagde middag.

De Oranje Vereniging Blaricum door de jaren heen

Woensdagavond 22 mei 2013

Deze avond is in samenwerking met de Historische Kring tot stand gekomen. Met als thema: de Oranje Vereniging door de jaren heen. Zo'n 150 mensen genieten van de foto's. Er klinkt veel herkenning uit de zaal. Frans Ruijter praat alles aan elkaar. Na de pauze is er een film uit 2006 waarin te zien is wat de OVB gedurende een jaar doet.

Na de voorstelling blijft iedereen nog gezellig napraten onder het genot van een drankje. En voor wie nog geen lid is, is er de mogelijkheid om dat vanavond, en gedurende de rest van de week, gratis voor één jaar te worden. Het jaar 2013 komt voor 100 personen voor rekening van Moeke Spijkstra een geweldig cadeau voor onze jubilerende vereniging!