Zaterdag

Meerkamp voor teams & families

Zaterdagmiddag 25 mei 2013

Meerkamp op het Oranjeweitje. Er doen 14 teams mee, waarvoor 6 onderdelen op het programma staan. Jochem Uytdenhaage en zijn vrouw Daniƫlle Mouissie hebben leuke spellen bedacht. Vol enthousiasme storten de deelnemers zich fanatiek op het Memoryspel, het Was ophangen, de Hindernisbaan, Schieten en Putten, het Rennen-tellen-scoren in het Pieperspark en Kratje vullen. Het laatste een prachtige uitvinding van Kamiel Mellegers.
Na de Meerkamp is het tijd voor de BBQ, prima verzorgd door het team van het Meenthuis. Ondertussen worden de scores opgeteld en worden de winnaars bekend gemaakt. Bij de familieteams: 3e prijs familie Verhoef, 2e prijs familie van den Bergh en op de 1e prijs de familie Smit. Bij de groepen: 3e prijs: Losse mini figuren, 2e prijs: team Albert Heijn Pino's en 1e prijs: De Hillibillies.

Jubileumfeest met live-band BEETHOVEN ROCKS !

Zaterdagavond 25 mei 2013

Ondertussen is de enorme vrachtwagen van Beethoven Rocks het terrein op gereden en gaan hun technici aan de slag met de opbouw van het reusachtige podium. Wat een geweldige band. Je kunt niet stil blijven staan. Met veel enthousiasme staan de zeven bandleden op het podium en vertolken de ene hit na de andere. Rock of reggae, elk bandlid heeft zo zijn eigen stijl. Op de achtergrond een ledwall, die alleen al de moeite waard is om naar te kijken.
Iedereen heeft een geweldige avond.

...meer foto's