Intocht Sinterklaas 2019

Op zaterdag 23 november 2019 komt Sinterklaas weer in Blaricum aan, vergezeld door heel veel grapjespieten, danspieten, een vrolijke pietenband en een Glutenvrije Piet.
De feestelijke stoet arriveert om 12.00 uur in de Bijvanck (Malbak) en om 15.00 uur in Blaricum dorp (Muziektent).

Dus alle Blaricumse kinderen kunnen Sinterklaas een handje geven als hij 's morgens de Bijvanck en ’s middags Blaricum dorp met een bezoek vereerd. We hopen dat er heel veel kinderen langs de route staan om Sinterklaas te begroeten en als je wilt kun je met de stoet meelopen.

Voorprogramma met zang- en danspietjes.
Op beide locaties is een voorprogramma.

Bij de Malbak vanaf 11.30 uur en bij de Muziektent vanaf 14.30 uur.

Gratis ballon en meelopen in de feestelijke optocht?
Dit kan door aan te sluiten op één van de volgende locaties waar ook ballonnen* zullen worden uitgedeeld:
- om 11.10 uur in de Blaricummermeent op de kruising Bijvangweg/Lepelaar (De Oorsprong)
- om 11.15 uur in de Bijvanck bij de speeltuin aan de Hoofdweg
- om 14.15 uur in het Blaricum dorp bij de Kruiskuil (hoek Fransepad / Kerklaan).
*Zolang de voorraad strekt. De (100% biologisch afbreekbare) ballon die wij uitdelen bevat geen helium maar lucht.

Routes intochten
Route Blaricum Bijvanck: start 11.10 uur vanaf de kruising Bijvangweg/Lepelaar (Oorsprong). Kinderen uit de Blaricummermeent sluiten hier aan in de stoet. Vanaf daar lopen naar Hoofdweg waar we linksaf slaan en lopen we naar de speeltuin. Kinderen uit de Bijvanck sluiten hier aan in de stoet. Dan gaan we richting Forellepad, gaat over in Baars, gaat over in Snoek, linksaf op Snoek, rechtdoor onder Wetering door, linksaf Viersloot, Uilenbord, de Noord (op de weg!!!), linksaf over het parkeerterrein achter flat winkelcentrum, over heuvel, (LET OP HIER STAAN PAALTJES) en dan lopend naar Malbakplein. Aankomst 12.00 uur.

Route Blaricum dorp: start 14.35 uur vanaf SDS linksaf Schapendrift, rechtsaf Stachouwerweg, linksaf Fransepad, rechtsaf Brinklaan (Kruiskuil). Hier sluiten kinderen aan in de stoet tot aan muziektent. Aankomst 15.00 uur.

Glutenvrije Piet »