Ringsteken met ‘Jeugd’ aanspanningen

22 augustus 2022 | 13.30 uur

13.30 uur: op de Kerklaan
De prijsuitreiking versieringen ‘Jeugd’-aanspanningen is vóór het ‘kampen’ van het ringsteken.

In 2019 was het mooi weer en we hopen dat het ook dit jaar een zonnige dag wordt! Op de Kerklaan is het altijd een grandioos gezicht om de verschillende aanspanningen te zien strijden om de felbegeerde beker.

Er zijn drie prijzen beschikbaar voor het ringsteken. Het koppel Nikita van Mechelen met Zoë Platte waren vin 2019 de winnaars van de wisselbeker die beschikbaar is gesteld door Jurgen Krijnen. Verder is er een prijs voor de bestgaande pony (Frans Elbers Trofee). Twee jaar geleden was dat Ron van Keulen met Phil.

Galopperen is ten strengste verboden. Dubbel rijden is NIET toegestaan.

Oefenen ringsteken voor ruiters (pony’s/paarden) en menners
Ter voorbereiding op het ringsteken in de kermisweek wordt op zaterdag 10 augustus op het Stad en Lande Ruiters verenigingsterrein oefenringsteken voor ruiters (vanaf 14.00 uur) en menners (vanaf 16.00 uur) gehouden.
Kosten deelname: € 5,- per ruiter/aanspanning. Deelnemers hoeven geen lid te zijn van Stad en Lande Ruiters. Het dragen van een ruitercap is verplicht.

Inschrijving en deelname aan het ringsteken geschiedt geheel voor eigen risico en op eigen verantwoordelijkheid. De organisatie kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden t.a.v. eventuele calamiteiten. Verzekering is derhalve een zaak van de deelnemer(ster) zelf.

Tip voor alle deelnemers: Lees het reglement om misverstanden te voorkomen.