Optreden live-band

20 augustus 2022 | 20.00 uur

20.00 uur: bij 'Rust Wat' aan de Schapendrift
Op het eiland bij Rust Wat treedt een live-band op.

OVB-leden en kinderen t/m 12 jaar hebben GRATIS ENTREE bij het optreden en vuurwerk bij ‘Rust Wat’
Leden van de Oranje Vereniging hebben op vertoon van hun lidmaatschapskaart GRATIS entree voor twee personen. Blaricumse kinderen t/m 12 jaar mogen GRATIS genieten van dit spektakel. ’s Morgens vanaf 10.00 uur zijn entreekaarten in de voorverkoop verkrijgbaar bij het ringsteken op het ziekenweitje aan de Meentzoom en ‘s avonds aan de kassa bij ‘Rust Wat’. Entreeprijs niet-leden € 12,50 p.p.

Tijdens de kermisweek
 geen gebruik van glaswerk
Ook de Oranje Vereniging ontkomt niet aan de steeds scherper wordende regelgeving met betrekking tot veiligheidseisen. Vanaf 2018 zijn wij dan ook genoodzaakt om onderstaande regel in acht te nemen. Bij alle activiteiten van de Oranje Vereniging is het gebruik van glaswerk en metaal (bestek) niet toegestaan. Dat betekent, in tegenstelling tot wat u wellicht gewend bent te doen, dat het meenemen van drank in glaswerk en metaal bestek niet is toegestaan. Wij zijn verplicht hier op toe te zien. De Oranje Vereniging heeft een bar bij alle locaties waar zij activiteiten organiseert. Hier worden consumpties in plastic bekers geschonken. Tevens zijn er speciaal voor het plastic oranje afvalcontainers aanwezig. Wij vertrouwen op uw medewerking zodat u het mede mogelijk maakt dat wij onze activiteiten probleemloos kunnen blijven verzorgen.
Proost in Plastic

« Het daverende vuurwerk