OVB Jaarverslag 2019

Blaricum, augustus 2020

Geachte leden,
Door de uitbraak van het coronavirus en de huidige ontwikkelingen verwachten wij niet dat onze jaarvergadering nog dit jaar kan plaatsvinden. Statutair zijn wij verplicht de jaarcijfers, begroting, notulen 2019 en het jaarverslag aan onze leden ter goedkeuring voor te leggen. Hier kunt u het Jaarverslag 2019 downloaden.

Het financieel jaarverslag en de notulen kunnen leden schriftelijk aanvragen. Stuur dan een briefje met uw gegevens naar: Oranje Vereniging Blaricum, t.a.v. secretariaat, Postbus 169, 1260 AD Blaricum.

Wij verzoeken u om de stukken door te lezen en eventuele vragen of op- en aanmerkingen vóór 1 oktober 2020 aan ons door te geven via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of eventueel via bovenstaand postbusadres. Na verwerking hiervan zijn de jaarstukken definitief.

Alle activiteiten van de Oranje Vereniging die tot nu gepland stonden in 2020, konden helaas niet doorgaan. Of en in welke vorm de Sinterklaasintocht in Blaricum gehouden zal worden, is nog onbekend. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zullen we dit via de media melden.

Cadeautje voor OVB-leden
In deze onzekere tijd wordt, mede door de veiligheidsmaatregelen van de overheid om het coronavirus de baas te blijven, veel van u en ons gevraagd. Omdat we niet in staat zijn geweest onze activiteiten te organiseren, wil het bestuur van de Oranje Vereniging iets doen voor de leden. Wij bieden u een tas aan met de opdruk ‘Samen staan we sterk’ die een dezer dagen bij u wordt bezorgd. Hierin vindt u een cadeaubon voor twee verlate kermis-ijsjes bij De Hoop. Ook zit er een zakje korenbloemenzaad in. De bloem van deze mooie plant is afgebeeld in ons gemeentewapen en ook in het logo van de Oranje Vereniging. Wat zal het mooi zijn als al onze leden dit zaad in de herfst of voorjaar zaaien en vele tuinen blauw zullen kleuren...

Cerise_met_OVB_tas.jpg
Het bestuur hoopt dat er in 2021 meer mogelijk is dan in 2020. Helaas weet niemand hoe het virus zich zal gaan ontwikkelen.
Alleen samen kunnen wij corona de baas.

Met vriendelijke groet,

Mona Deuning-Lucardie