Een jaar vol activiteiten!

Wij kijken terug op een bijzonder jaar zonder activiteiten, maar ook vooruit naar een jaar waar hopelijk meer mogelijk is. Koningsdag is een van de activiteiten die wij met veel plezier en inzet organiseren. Hoewel het vaccineren al is gestart, valt Koningsdag nog in een periode waarin veel activiteiten nog geen doorgang kunnen vinden. Maar het wordt vanzelf augustus. En als het van de overheid mag, gaan we volledig los met een Blaricumse Kermis waar we nog jaren van kunnen nagenieten.

Een kermis waar we ook weer familie, vrienden en bekenden kunnen ontmoeten; iets waar wij sociale wezens zo’n behoefte aan hebben.

De Sinterklaasfilm was natuurlijk leuk bedacht, maar uiteraard is het de bedoeling dat Sinterklaas in 2021 weer in levende lijve naar Blaricum komt.

Het bestuur van Oranje Vereniging Blaricum wenst alle inwoners een gezond en gezellig 2021 toe, samen komen we deze periode vast en zeker te boven!

Cadeautje voor OVB-leden »