Oranje Vereniging Blaricum

De Oranje Vereniging Blaricum is organisator van diverse Blaricumse evenementen: Koningsdag, het vuurwerk, de Blaricumse Kermisweek en de Sinterklaasintocht.

Henk van der Veen (voorzitter)
Els Hartong (secretaris)
Lida Willard (penningmeester)
Mona Deuning (bestuurslid)
Ria Hijmans (bestuurslid)

Vacatures (bestuursleden)

Secretariaat
Postbus 169, 1260 AD  Blaricum
Ledenadministratie
IBAN NL25 RABO 0334 9957 01

In mei 2013 bestond de Oranje Vereniging Blaricum 75 jaar. Dit is groots gevierd gedurende een feestweek met tal van festiviteiten. Door steun van onze leden, opbrengst rommelmarkt, veiling en baromzet, is onze vereniging in staat u veel gezelligheid te bieden en houden wij oude tradities, zoals het ringsteken, in stand.

Alle activiteiten worden mogelijk gemaakt met de hulp van de vele vrijwilligers waarop wij een beroep mogen doen en waar wij bijzonder blij mee zijn. Vrijwilligers hebben we nooit genoeg. Lijkt het je leuk om ook iets voor de Oranje Vereniging te doen, neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.